לאחר שסיימנו עם בוסטון וסביבותיה, נסענו שלוש שעות דרומה לשיא של הטיול בחוף המזרחי — ניו יורק! בשבוע הראשון החנינו את הקרוואן בדרייב-וויי של חברים בצפון ניו-ג'רזי, ומשם התחלנו בגיחות קצרות ומהוססות לתוך התפוח הגדול כדי להבין לאט ובזהירות איך בדיוק עושים את זה עם הילדים.

ביום הראשון חנינו בסטאטן איילנד ונסענו במעבורת למנהטן, שעברה כמעט ממש ליד פסל החירות, והרגשנו כמו מהגרים מאירופה בתחילת המאה העשרים. עשינו פיקניק בבאטרי-פארק ומשם לקחנו סאבוויי לטיים-סקוור, כדי לספק לילדים את מלוא הלם התרבות כמה שיותר מוקדם. טיילנו מתחת לשלטי הפרסומות הענקיים וגורדי השחקים, ועשינו סיבוב בחנויות-דגל מפוארות (דיסני, מ&מ, טויז אר אס).

ביום השני נסענו לסנטרל פארק (נעמה מוצאת חניה בקלות גם במנהטן, מסתבר) לפגוש חברים, ואחר כך טיילנו בו קצת וראינו את פסל "עליזה בארץ הפלאות" המפורסם. גילינו שיש שם בריכה שאפשר לשכור בו סירות מפרש על שלט רחוק, שהיה מגניב מאוד ונראה לי גם מלמד יפה את הילדים ואותנו איך סירות מפרש עובדות.

ביום נוסף הלכנו לגן החיות הענקי והמרשים בברונקס, אבל זה כבר נושא לפוסט משלו.

בין לבין בילינו עם המארחים שלנו בניו-ג'רזי, וישנו עוד שני לילות אצל חברים בלונג-איילנד, אז בילינו עם המשפחות והלכנו לאטרקציות הפרווריות המקומיות — מוזיאון ילדים, ספריה, חוות דלעות לליל כל הקדושים, וגולת הכותרת, טריק-או-טריט בעיירה בליל ה-31 באוקטובר.

כשנגמר השבוע והרגשנו שאנחנו כבר מבינים פחות או יותר איך העניין הזה של הניו-יורק עובד, עברנו לפארק קרוואנים על גדות ההאדסון בג'רזי סיטי, מרחק תחנת רכבת תחתית אחת ממנהטן. הוא ישמש אותנו כבסיס לחקר העיר בצורה הרבה יותר אינטנסיבית.

תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )